Ο Ωροσκόπος στους Ιχθείς

Ο Ωροσκοπος Ιχθύς ειναι ο πλέον δημιουργικός του ζωδιακού. Αν έχει κανείς ωροσκόπο στους Ιχθείς μπορεί να υπερβεί το εγκόσμιο επίπεδο συνείδησης και να κατανοήσει την ποιότητα της ζωής μέσω της φυσικής ουσίας. Η μεγάλη ευαισθησία του επιτρέπει να συνδυάζει με χάρη και να εναρμονίζεται με το τεράστιο ρεύμα χρωμάτων και εντυπώσεων που ξεχύνονται γύρω του. Όταν, όμως, ζει έξω από τον Ωροσκόπο του έχει την τάση να χάνει το σημείο αναφοράς. Το αποτέλεσμα είναι να απορροφά ψυχικές και συναισθηματικές εντυπώσεις από τον απρόσωπο παγκόσμιο ασυνείδητο νου. Δίχως σημείο αναφοράς, του είναι δύσκολο να τις επεξεργαστεί ή να γνωρίζει αν εκείνο που πήρε έχει κάποιο βαθύ νόημα ή είναι απλά αυταπάτη. Το πρόβλημα σε αυτό τον ωροσκόπο είναι ότι πρέπει κανείς να έχει επίγνωση του ασυνείδητου αν θέλει οι πράξεις του να έχουν νόημα. Οι Ιχθείς κυβερνούν λεπτά στρώματα διάφανων εικόνων που περνούν συνεχώς από το νου τους. Αυτές οι εικόνες είναι μερικές φορές οριστικής σημασίας για ένα τέτοιο άτονο. Όμως, αν του επιτραπεί να κυλήσει έξω από τον χάρτη (ανήμπορος να αντισταθεί στην πλημμύρα του συναισθηματικού ρεύματος) τότε δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίσει τη διαφορά μεταξύ αστρικής όψης και αληθινού νοήματος. Μπορεί να εκτίθεται στα πάντα, τόσο εύκολα που να μην καταλαβαίνει τι του συμβαίνει. Αισθάνεται να πολιορκείται από τα γεγονότα της ζωής, καθώς ελέγχεται από τις αλλαγές του απρόσωπου κάρμα.

Όταν το ασυνείδητο εκτίθεται σε διάφορες επιδράσεις, αισθάνεται ιδιαίτερα μπερδεμένος σε έναν κόσμο όπου όλοι φαίνεται να έχουν τάξη στη ζωή τους. Επειδή η ουσία τον αφορά περισσότερο από τα λόγια, εκείνο που τον επηρεάζει δεν είναι ό,τι του λένε, αλλά τα βασικά χαρακτηριστικά της ψυχοσύνθεσης όσων γνωρίζει στη διάρκεια κάθε συζήτησης. Έτσι, φαίνεται να διακρίνει σκιάσεις ή ψυχικές αποχρώσεις τις οποίες ερμηνεύει σύμφωνα με τις προσωπικές του ευαισθησίες. Το μεγάλο πρόβλημα που απορρέει από την εξωτερική του ταύτιση είναι ότι δεν είναι ποτέ εντελώς σίγουρος για τον εαυτό του. Δε γνωρίζει ποιος είναι. Η ταυτότητά του μπορεί να αλλάξει από στιγμή σε στιγμή. Στην πραγματικότητα, μπορεί να είναι κατά καιρούς παράσιτο, κλέβοντας την αξία των άλλων ώστε να γεμίσει το κενό που αισθάνεται μέσα του. Σε αυτό το σημείο προκαλεί ένα από τα δυσκολότερα προβληματα του. Ευθυγραμμίζοντας την ταυτότητά του με άλλες, μπορεί να αισθανθεί προς στιγμή σαν ένα τμήμα του χώρου στον οποίο κινούνται. Κάθε φορά όμως που το κάνει, το κέντρο του χάνεται, το αίσθημα της προσωπικής αξίας μειώνεται και ο τρόπος ζωής που ακολουθεί αποκτά το χαρακτηριστικό της ματαιότητας.

Ανακαλύπτοντας τις αξίες μέσα του τείνει να ανταμείψει και με το αζημίωτο. Αναλαμβάνοντας τη μία σταυροφορία μετά την άλλη προσπαθεί να επιβάλλει μία αίσθηση αιώνιας αξίας. Έτσι, δημιουργεί την αυταπάτη ότι είναι μάρτυρας. Αναμφισβήτητα, διαθέτει τον πλέον ευαίσθητο ωροσκόπο του ζωδιακού. Αισθάνεται την ανθρώπινη ανάγκη να τον χρειάζονται. Διακρίνει τη μοναξιά στο εξωτερικό . Επιτρέποντας στην ταυτότητά του να εξαπλωθεί έξω από τον εαυτό εκλαμβάνει ασυνείδητα αυτή τη μοναξιά σαν μία από τις προσωπικές του αρετές. Αυτή η αστήριχτη άποψη για τη ζωή τον οδηγεί στην ανάπτυξη ακόμη συναισθημάτων απόρριψης, διωγμού ή παράνοιας. Θυσιάζει με σκοπό να κερδίσει την αγαπη  αυτών που αγαπά. Όμως οι θυσίες του σπάνια φέρνουν τα αποτελεσματα  που περιμένει. Εξαιτίας της συναισθηματικής του ευαισθησίας και του μεγάλου κινδύνου να πληγωθεί με το παραμικρό, εύκολα στρέφει την άρνηση των άλλων πάνω του, αρνούμενος τη δική του αξία. Μπορεί η ζωή του να είναι γεμάτη από αρνητικές προφητείες καθώς τον διαπερνούν διαλυμένα ονειρα  των άλλων, ενώ εκείνος παρακολουθεί να σβήνουν χωρίς να μπορεί να κάνει τίποτα. Η ταύτιση με το απρόσωπο κάρμα προκαλεί ένα αίσθημα «κενού» που ίσως είναι δύσκολο να υπερνικήσει.

zodia-taro-45

Όταν, όμως, ταυτίζεται με το κατώφλι του ωροσκόπου στους Ιχθείς, η στάση του απέναντι στη ζωή αλλάζει εντελώς. Δεν ταυτίζεται με το απρόσωπο κάρμα αλλά με την αιθέρια ιδιότητα του «άτμαν» του αιώνιου κύκλου της ζωής που δεν έχει αρχή και τέλος. Για ένα τέτοιο άτομο η ζωή δεν είναι κάτι που κερδίζεται ή χάνεται αλλά μια απέραντη σύνθεση εικόνων την οποία πρέπει να ζήσει. Μπορεί να διακρίνει τις πλάνες της ζωής χωρίς να ταυτιστεί μαζί τους. Επιτρέπει στην εσώτερή του ύπαρξη να εισδύσει στην ιδιότητα της θείας χάρης. Με αυτό τον τρόπο, όλο του το δυναμικό αποκτά μια πνευματική ποιότητα. Διαλύει ότι δεν έχει νόημα ενώ επιτείνει την προσοχή του στις απροσδιόριστες ιδιότητες που αποτελούν τη πραγματικότητα. Χτίζει την ασφάλειά του πάνω στην πίστη. Οικοδομεί την ταυτότητά του πάνω στη πίστη για το άπειρο. Όλες οι πράξεις του πηγάζουν από τον τρόπο που διαπερνά το δυναμικό του το ρεύμα της συνείδησής του. Έτσι, όσο περισσότερα κάνει για να ελαφρύνει, να διευρύνει και να γνωρίσει σε βάθος τη συνείδησή του, τόσο περισσότερο αντιλαμβάνεται την πληρότητα του δικού του δυναμικού.

Αποδεσμεύεται από τα δεσμά και τις παγίδες της ζωής, για να γνωρίσει την ελευθερία που χρειάζεται η ψυχή του, μόλις την αποκτήσει αρχίζει να ξεχύνεται μια πλούσια δημιουργικότητα σαν αληθινό σιντριβάνι. Κοιτάζοντας το Γιν και το Γιανγκ είναι ικανός να ξεπεράσει και τα δύο, επειδή διακρίνει το σκοπό, την αιτία και την πρωταρχική πηγή της δημιουργίας καθώς αισθάνεται ότι εκδηλώνει τη θεία ευλογία του ανθρώπου.

Διασχίζει τη ζωή ανάλαφρα, αγγίζοντας τα πράγματα με χάρη και ζητώντας εκείνο που «εξελίσσει» παρά εκείνο που «ανακατεύει». Το μεγαλύτερο χάρισμά του είναι η φαντασία, γιατί με αυτήν μπορεί να επιτύχει την επίγνωση που τον βοηθά να καβαλήσει τα κύματα της ζωής παρά να αφεθεί σε αυτά. Η φαντασία είναι πιο ισχυρή από τη δύναμη της θέλησης και από τη στιγμή που το γνωρίζει. Μπορεί να ανακαλύψει την αληθινή δύναμη μέσα του. Ίσως είναι δύσκολο να υπερνικήσει την προσωπική του αδυναμία με την καθαρή δύναμη, αλλά είναι εύκολο να μετατρέψει τις αρνητικές ιδιότητες σε θετικές με τη βοήθεια της έντονης φαντασίας του. Είναι ικανός να ψάχνει αιώνες, προκειμένου να επιλέξει τις πιο όμορφες και θετικές τοποθεσίες, που μπορούν να διατηρήσουν την επίγνωσή του. Μπορεί να φανταστεί την εικόνα μιας παραλίας σε βροχερή μέρα. Ενώ βλέπει μόνο σύννεφα, μπορεί να φέρει στο νου τον ήλιο, γνωρίζοντας πως ο ήλιος εξακολουθεί να λάμπει, ανεξάρτητα από αυτό που φαίνεται. Λειτουργώντας έτσι αποκτά τη δυνατότητα να ξεφεύγει από τις αρνητικές επιδράσεις του απρόσωπου κάρμα ενώ το δυναμικό του εσωτερικού κόσμου συνεχίζει να χρωματίζεται από τον τρόπο που χρησιμοποιεί τη δημιουργική του φαντασία.

Το σύμβολο των Ιχθύων χαρακτηρίζεται από μία χριστιανική αρετή. Κατανοεί την αρμονία της φύσης και έχει την ικανότητα να ταιριάζει σχεδόν με τα πάντα. Έχοντας τέτοιο ωροσκόπο και ζώντας έξω από τον εαυτό του, μπορεί εύκολα να οδηγηθεί στο μαρτύριο, εξαιτίας του μεγάλου αισθήματος συμπόνιας που διαθέτει για τους άλλους. Δεν είναι απίθανο να υιοθετήσει τρόπους που χρησιμοποιούν άλλοι για να λύσουν προβλήματα, παγιδεύοντας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τον εαυτό του στην πλάνη της προσπάθειας να βρει λύσεις για ζητήματα που δεν ερμηνεύονται. Παρατηρεί πως συνδυάζουν οι άλλοι τα θέματα και διατυπώνουν συμπεράσματα. Όμως εκείνοι ακολουθούν το δικό τους τρόπο. Ο δρόμος του δικού του κάρμα του υπαγορεύει να το διαλύσει και να απαλλαγεί από τα προβλήματα, αντί να προσπαθεί να τα λύσει. Μπορεί να απαγκιστρώσει την ταυτότητά του από τη μαγνητική επιρροή του απρόσωπου κάρμα και να διαλυθεί στην τεράστια θαλασσα της σοφίας η εμπειρία της οποίας του ανήκει. Κάθε φορά που σταματάει μια προσκόλληση σε κάτι, πλησιάζει όλο και πιο πολύ τη θεία του συνείδηση. Έτσι μαθαίνει πώς να πράττει χωρίς να πράττει. Μαθαίνει πώς να εργάζεται χωρίς να αφοσιώνεται σε αυτό που δημιουργεί. Μαθαίνει πώς να είναι δίχως να χρειάζεται να καυχηθεί για αυτό. Όσο περισσότερο διαλύει το εγώ του, τόσο περισσότερο καταλαβαίνει το λεπτό σημείο της ματαιότητας. Συνεπώς μπορεί να χρησιμοποιήσει όλη τη δύναμη του χάρτη του για να μετριάσει την προσκόλληση στο συνεχώς περιστρεφόμενο καρμικό τροχό.